دکتر مینا نونهالی دکتر مینا نونهالی .

دکتر مینا نونهالی

جراحی چاقی چگونه عمل می کند؟ (4)

روش Abdomoplastic چیست؟ رابطه بین مغز و وزن یا چاقی از نظر مغز و اعصاب چیست؟ جراحی جراحی چیست؟ جراحی چاقی یا جراحی بارداری یا جراحی کاهش وزن برای حدود 60 سال در سراسر جهان برای از بین بردن چاقی استفاده می شود. در سال های اخیر، روش لاپارانون برای انجام عمل جراحی چاقی یا کاهش وزن استفاده شد. در این روش جراحی، چاقی زمانی که بیمارستان بستری بیمار و سرعت بیمار از روش های حاضر رنج می برد، چاقی انجام می شود. عملیات چاقی چگونه کار می کند؟ این کار به دو صورت امکان پذیر است. چه کسی می تواند از جراحی چاقی استفاده کند؟ جراحی چاقی برای همه افراد مناسب نیست. کسی ممکن است فکر کند اضافه وزن است تا زمانی که چنین مشکلی وجود داشته باشد. به منظور شناسایی افراد مناسب برای جراحی چاقی، یک شاخص به نام BMI استفاده می شود.

 

  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جراحی چاقی به لینک زیر مراجعه کنید:
https://drpedramtalebian.com/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D9%82%DB%8C/

 

  میزان کاهش وزن در ماه های اول پس از این عملیات بسیار سریع است. جراحی خلیج روده چگونه است؟ یک لایه چانه را می توان از دو قسمت تشکیل داد. در مرحله اول، سیلیکات معده حدود 80 درصد معده را حفظ می کند و تنها قسمت خط لوله معده را قرار می دهد. در مرحله دوم دور زدن برای حذف بسیاری از روده کوچک متصل به معده. این دو روش مقدار مصرف غذا را کاهش می دهد و جذب پروتئین ها و چربی ها را در بدن کاهش می دهد. این عمل توصیه نمی شود، زیرا می تواند به عوارض ناشی از سوء تغذیه و کمبود ویتامین منجر شود. جراحی خلیج روده چیست؟ جلوگیری از جراحی روده ای بر روی 2 روش لاپاروسکوپی و باز انجام می شود. روش لاپاروسکوپی به این ترتیب 2 تا 5 کاهش کوچک در شکم، جراحی و محفظه در فضای شکمی است.

 

  

 

  این روش جراحی چاقی موجب کاهش وزن در افراد مختلف با استفاده از مکانیزم های مختلف می شود. در این روش، جذب کالری و کالری محدود است. جراحی بای پس معده به دو روش مختلف انجام می شود. شماره یک سبک برش و دیگر سبک شاداب است. در Lplascopy، بخش کوچکی از کاهش درد پس از جراحی و افزایش میزان بهبودی در فرد ایجاد می شود. مزایای دور زدن معده چیست؟ می توان گفت که عملیات جراحی محبوب ترین در جهان در معده است. مزایایی که محبوبیت این روش جراحی را ارائه می دهند ارائه شده است. مهمترین مزیت دور زدن معده، کاهش وزن است. به طور معمول، افرادی که این کار را پس از 18 ماه پس از جراحی انجام می دهند، به میزان 70 درصد کاهش می یابد. با توجه به این واقعیت که اندازه معده در اثر معده کوچک است، مقدار مصرف مواد غذایی نیز کاهش می یابد. مقدار کالری جذب شده توسط مواد غذایی کاهش می یابد.

برچسب: جراحی چاقی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۵۷ توسط:دکتر مینا نونهالی موضوع: نظرات (0)